خانه / طراحی سایت / طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

 

 

پیشگام وب ، پیشگام در ارائه طراحی وب سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی ارزان, طراحی سایت فروشگاهی با پایتون, طراحی سایت فروشگاهی با جوملا, طراحی سایت فروشگاهی با لاراول, طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس, طراحی سایت فروشگاهی در آذربایجان شرقی, طراحی سایت فروشگاهی در آذربایجان غربی, طراحی سایت فروشگاهی در اراک, طراحی سایت فروشگاهی در اردبیل, طراحی سایت فروشگاهی در ارومیه, طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان, طراحی سایت فروشگاهی در البرز, طراحی سایت فروشگاهی در اهواز, طراحی سایت فروشگاهی در ایلام, طراحی سایت فروشگاهی در بجنورد, طراحی سایت فروشگاهی در بندرعباس, طراحی سایت فروشگاهی در بوشهر, طراحی سایت فروشگاهی در بیرجند, طراحی سایت فروشگاهی در تبریز, طراحی سایت فروشگاهی در تهران, طراحی سایت فروشگاهی در چهارمحال و بختیاری, طراحی سایت فروشگاهی در خراسان جنوبی, طراحی سایت فروشگاهی در خراسان رضوی, طراحی سایت فروشگاهی در خراسان شمالی, طراحی سایت فروشگاهی در خرم‌آباد, طراحی سایت فروشگاهی در خوزستان, طراحی سایت فروشگاهی در رشت, طراحی سایت فروشگاهی در زاهدان, طراحی سایت فروشگاهی در زنجان, طراحی سایت فروشگاهی در ساری, طراحی سایت فروشگاهی در سمنان, طراحی سایت فروشگاهی در سنندج, طراحی سایت فروشگاهی در سیستان و بلوچستان, طراحی سایت فروشگاهی در شهرکرد, طراحی سایت فروشگاهی در شیراز, طراحی سایت فروشگاهی در فارس, طراحی سایت فروشگاهی در قزوین, طراحی سایت فروشگاهی در قم, طراحی سایت فروشگاهی در کرج, طراحی سایت فروشگاهی در کردستان, طراحی سایت فروشگاهی در کرمان, طراحی سایت فروشگاهی در کرمانشاه, طراحی سایت فروشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد, طراحی سایت فروشگاهی در گرگان, طراحی سایت فروشگاهی در گلستان, طراحی سایت فروشگاهی در گیلان, طراحی سایت فروشگاهی در لرستان, طراحی سایت فروشگاهی در مازندران, طراحی سایت فروشگاهی در مرکزی, طراحی سایت فروشگاهی در مشهد, طراحی سایت فروشگاهی در هرمزگان, طراحی سایت فروشگاهی در همدان, طراحی سایت فروشگاهی در یاسوج, طراحی سایت فروشگاهی در یزد

طراحی سایت

دوره کسب و کار های بدون وب سایت به سر اومده و تقریبا 70 درصد کسب و کارهای مهم سایت دارند و یکی از این کسب و کارهای مهم ، سایت های فروشگاهی هستند.

هزینه طراحی سایت و نگهداری سایت به مراتب از هزینه دفتر یا مغازه کمتر میباشد و با سایت هست که شما میتونید حجم بسیار وسیعی مشتری داشته باشید.

تعداد شرکت هایی که بصورت حرفه ای در حال طراحی وب سایت فروشگاهی هستند بسیار کم میباشد و یکی از این وب سایت ها پیشگام وب میباشد.

همواره میتوانید مشاوره طراحی سایت را با تماس با شماره 65402040-021 دریافت کنید.

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت یا وب دیزاین Web Design به مراحل طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی جهت اطلاع‌رسانی ، معرفی شرکت و ارائه محصولات آن گفته می‌شود. طراحی وب‌ سایت یک پروسه است که از لایه‌سازی صفحات وب ، تولید محتوا ، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است.

پشتیبان سایت چیست؟

پشتیبانی سایت شامل وظایفی است که مربوط به نگهداری و توسعه وب سایت که طی برنامه ریزی کوتاه و بلند مدت جهت توسعه و ارتقا سایت انجام میگردد ، می باشد.

لوازم ساخت سایت ( هاست و دامنه ) :

هاست :

هاست در زبان انگلیسی (Host) به معنای میزبان است که به بخشی از سرور گفته می‌ شود. یک سرور می‌تواند به چندین قسمت تقسیم شود که به هر قسمت آن ، هاست گفته می‌شود.

یعنی هر بخش از این سرور به عنوان یک هاست از یک وب‌ سایت میزبانی می‌کند. برای راه‌ اندازی یک وب‌ سایت در فضای اینترنت بعد از طراحی قالب سایت ، باید به دنبال تهیه‌ یک هاست مناسب برای خود باشید.

دامنه :

دامنه (Domain) همان آدرسی است که با وارد‌کردن آن در مرورگرتان وارد وب‌‌سایت می‌شوید؛ مثلاً www.google.com. اجازه دهید دامنه را به زبان ساده‌تر توضیح دهیم. تصور کنید قصد دارید کسب‌ و کاری راه‌اندازی کنید. برای اینکه کسب‌ و کارتان درآمد مناسبی داشته باشد ، باید آن را در منطقه‌ ای مناسب و نشانی سر‌ راستی راه‌ اندازی کنید که مشتری شما آن را به‌خاطر بسپارد.

چه هاستی برای سایت من مناسب است؟

ابتدا باید نوع هاست رو انتخاب کنید که غالبا هاست لینوکس انتخاب میشود و سپس بر اساس بازدید سایت خود اقدام به خرید هاست میکنید.

هاست ها در انواع ، هاست پربازدید ، هاست لینوکس آلمان ، هاست لینوکس ایران ، هاست دانلود ، هاست مخصوص وردپرس و… میباشند.

سایت فروشگاهی

فروشگاه اینترنتی ، فروشگاهی است که از طریق اینترنت و وب سایت محصولات و خدمات خود را ارائه می‌دهد و اجناس و خدمات مختلف را برای فروش در آن معرفی می کند .مشتریان پس از ورود به این وب سایت ، کالا یا خدمات مورد نظر خود را انتخاب کرده وسفارش می‌ دهند. در مرحله بعدی روش‌های پرداخت و نحوه ارسال یا دریافت را انتخاب کرده و پس از تایید سفارش موردنظر خود را دریافت می‌کنند.

ارائه خدمات طراحی سایت با بهترین کیفیت در پیشگام وب

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

کنترل پنل هاست چیست؟

برای اینکه بتوان بصورت بهتر و راحت تری با هاست، کار کرد نیاز است که از کنترل پنل استفاده شود. کنترل پنل امکان استفاده آسان از امکانات هاست را به واسطه رابط کاربری خود (در سطح کاربری، نمایندگی و مدیر) مقدور می سازد. مواردی مانند مدیریت فایل ها ، ایمیل ، دیتابیس و …

از کنترل پنل های محبوب در هاستینگ می توان به cPanel , DirectAdmin , Plesk و … اشاره کرد.

سی پنل چیست؟

سی پنل محبوب ترین کنترل پنل برای هاست لینوکس است. به همین جهت کمتر هاستینگی وجود دارد که سی پنل را در لیست سرویسهای مورد ارائه خود نداشته باشد ، با وجود اینکه شرکت cPanel ، ایران را تحریم کرده ولی با این حال باز هم متداول ترین کنترل پنل مورد استفاده توسط شرکت های میزبانی وب در کشورمان است. البته لازم به ذکر است که لایسنس سی پنل با یکسری راهکارها به راحتی قابل دور زدن است. و همین موضوع موجب شده تحریم سی پنل عملا کم یا بی اثر باشد. در حال حاضر نگرانی آنچنانی به جهت استفاده و خرید هاست سی پنل وجود ندارد.

 

درباره ی مهدی لعلی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *