خانه / دسته‌بندی نشده / هاست دانلود با وب سرور nginx

هاست دانلود با وب سرور nginx

هاست دانلود یک سرویس میزبانی وب تخصصی است که مناسب راه اندازی دانلود سنتر برای ارائه لینک مستقیم به کاربران اینترنت استفاده میشود . هاست دانلود با سایر خدمات میزبانی وب اشتراکی لینوکس تفاوت دارد . در یک میزانی اشتراکی لینوکس برای وب سایت کانفیگ و تنظیمات وب سرور کاملا متفاوت با هاست دانلود است . سروری که برای پیاده سازی سرویس هاست دانلود از آن استفاده میشود باید امکانات خاصی داشته باشد که به آن اشاره میکنیم .

dp 150x150 هاست دانلود با وب سرور nginx

هاست دانلود و نیاز های سرور دانلود

  • هاست دانلود نباید دیتابیس سرور و پایگاه داده داشته باشد . دیتابیس و پایگاه داده MySQL به دلیل مصرف بالای حافظه و پردازنده سرور در سرویس دانلود اختلال ایجاد میکند . بنابر این اولین شرط با کفیت بودن یک هاست دانلود حرفه ای عدم وجود دیتابیس سرور است
  • نوع وب سرور و کانفیگ وب سرور یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر کیفیت دانلود است . وب سرور آپاچی وب سرور بسیار قدرتمند و قابل انعطافی است و در صورت کانفیگ صحیح توانایی مقابله حتی با لایت اسپید و ان جین ایکس را دارد ولی این قدرت فقط برای میزبانی وب سایت است و نه ارائه هاست دانلود . بهترین وب سرور دنیا برای راه اندازی هاست دانلود به طور قطع Nginx است . قدرت این وب سرور حتی از لایت اسپید نیز بالا تر بوده و نوع کانفیگ آن تعیین کنند خواهد بود . هاست دانلود با وب سرور کانفیگ شده به صورت حرفه ای ، بهترین بازدهی ممکن در هاست دانلود را خواهد داشت . با استفاده از nginx در هاست دانلود قادر به کنترل تعداد کانکشن ها برای هر آی پی ، لیمیت کردن و محدود کردن سرعت دانلود برای کاربران بر اساس ip آدرس و سایر امکانات حرفه ای را در اختیار خواهید داشت .
  • حافظه زیاد و پردازنده قوی عامل بعدی به همراه پورت گیگ با قابلیت رد کردن ۱۰۰۰ مگابیت دیتا در ثانیه دیگر فاکتور اثر گذار بر هاست دانلود و کیفیت دانلود خواهد بود . پروسه دانلود در سرور های شلوغ و با تعداد کانکشن های همزمان نیاز به مقدار بسیار بالایی حافظه و رم در سرور دارد . در صورت فراهم نبودن حافظه به میزان کافی وب سرور کرش کرده و از ادامه مدیریت ترافیک بالا باز میماند . بنا بر این با انتخاب یک سرور مناسب و قدرتمند با پورت گیگ قادر به ارائه یک سرویس دانلود با کیفیت به مشتریان خود خواهید بود .

گروه پیشگام وب مفتخر است با ارائه هاست دانلود شامل تمام موارد فوق یکی از بزرگ ترین ارائه کنندگان هاست دانلود حرفه ای در ایران است . سرور های انتخاب شده برای ارائه هاست دانلود توسط ما همگی از کشور المان و با پورت گیگ هستند . پهنای باند بالا و سخت افزار قوی و با کیفیت به همراه وب سرور nginx با کانفیگ فوق حرفه ای سبب شده تا هاست دانلود ارائه شده توسط ما از کیفیت بی نظیری برخوردار شود . هاست دانلود ما بر اساس نیاز شما ارائه خواهد شد و تعداد کانکشن ها برای هر آی پی و حد اکثر سرعت دانلود برای هر یوزر بنا به خواسته شما تغییر خواهد کرد .

برای خرید هاست دانلود از گروه پیشگام وب اینجا کلیک کنید.

 

درباره ی مهدی لعلی

همچنین ببینید

ایجاد ساب دامین یا زیر دامنه در کنترل پنل

برای ایجاد Sub Domain در Cpanel بصورت زیر عمل میکنیم : پس از ورود به …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *